Subject: FW: Võsu-Vergi keskpingeliini rekonstrueerimine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 15:14:18 +0200

From: Jaanus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 21, 2025 3:08 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Võsu-Vergi keskpingeliini rekonstrueerimine

Tere

Edastan Elektrilevi poolse lähteülesande Võsu-1011 (Vergi)
rekonstrueerimisprojektile.

Nimelt on kaabel kavandatud 17181 Võsu-Vergi-Söeaugu tee äärde ca 750m
Altjast lõunasse.

Ning ka  Sama tee äärde Koolimäe lahe juures.

Palun andke omapoolsed tingimused  antud lõikudele.

Lugupidamisega

Jaanus Kaldoja

5534119

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.